Of kies voor '(zakelijk) achteraf betalen'
Ruilen & Retourneren
Heb je het verkeerde product besteld of voldoet het product niet aan je verwachtingen? We helpen je graag verder. Staat je antwoord er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Particuliere klanten
Heb je als consument een bestelling geplaatst? Dan valt dit onder het consumentenrecht. Je hebt het recht om je bestelling te annuleren. Dit kan eenvoudig per e-mail of telefonisch na het plaatsen van je bestelling. Let wel: zodra je het product hebt ontvangen of gebruikt, vervalt het recht op annuleren.
Zakelijke klanten
Heb je als zakelijke klant of bedrijf een bestelling geplaatst? Dan ben je verplicht om de bestelde producten af te nemen zodra ze zijn geleverd. Heb je je bedacht? Annuleren is mogelijk zolang de bestelling nog niet is verzonden. Bij een verkeerd besteld product raden we aan om contact met ons op te nemen.
Voorwaarden voor retourzendingen
Producten die retour worden gestuurd, moeten voldoen aan onderstaande voorwaarden. Als hier niet aan wordt voldaan, behouden wij ons het recht voor om bijvoorbeeld waardevermindering in rekening te brengen:
- De producten moeten in de originele verpakking worden geretourneerd.
- Producten dienen in een geschikte verpakking retour gestuurd te worden.
- De producten moeten onbeschadigd en compleet zijn bij retour.
Afhandeling van retourzendingen
Om een retourzending te verwerken, hebben wij een Track & Trace-code nodig zodat we de zending kunnen volgen. Zodra de retourzending bij ons is aangekomen, nemen we deze binnen enkele werkdagen in behandeling. Vervolgens nemen we contact met je op over de verdere afhandeling.
Heb je vragen over je retour? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. We staan voor je klaar!
Kunnen wij u verder helpen?
Hulp nodig? Neem contact op met onze klantenservice